Księga Wartości Podstawowych,
czyli "styl bycia" Zespołu EndoEstetica

Jesteśmy Małą Wielką Kliniką - zespołem wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów dostarczających od ponad 20 lat sprawdzone kompletne rozwiązania dla zdrowia i wizerunku naszych pacjentów - w jednym miejscu, zgodnie z jedną spójną wizją. Równocześnie mocno wierzymy, że głęboko transformujący dobrostan, który zapewniamy nowoczesną opieką stomatologiczną, nie pochodzi jedynie z najwyższej jakości nowoczesnych technologii i metod leczenia.


Budujemy swój autorytet przez zaufanie.


Rozumiemy, że bycie w czymś dobrym nie musi oznaczać, że jest się godnym zaufania - że ludzie ufają nam i że my będziemy ufali sobie nawzajem. Zaufanie, szczególnie w sferze zdrowia i poczucia pewności siebie, nie jest oparte na naszych umiejętnościach, doświadczeniu czy tym, jak dobrzy jesteśmy w stomatologii, ale na tym, w co wierzymy i jak to przekazujemy innym.


Poczucie zaufania bierze się z poczucia wspólnych przekonań, wspólnych wartości. Z dopasowania.


Sprzedajemy doskonałą, światowej klasy zaawansowaną stomatologię, ale nie działamy w branży stomatologicznej. Zęby to nie nasza branża. Owszem, to nasz produkt. Ale nasza branża to kontakty międzyludzkie, ubogacanie życia, uszczęśliwianie ludzi i spełnianie marzeń. To o nie chodzi.

Co znaczy EndoEstetica?

To znaczy, że zapewniamy staranną, wysoko-wartościową i świadomą opiekę medyczną, lecz przede wszystkim budujemy środowisko i kulturę relacji i partnerskich związków z pacjentami i współpracownikami.


Inwestujemy w najnowsze zaawansowane technologie i standardy lecznicze - jesteśmy i zawsze chcemy być liderem branży, lecz nade wszystko liczy się dla nas prawdziwa chęć pomocy, poświęcanie czasu i uwagi drugiemu człowiekowi, aby określić w jasny sposób jego potrzeby i priorytety, celebrować proces planowania leczenia, przekazywania rzetelnych informacji i podejmowania świadomych decyzji. Pomagamy w tym.


Fanatycznie podchodzimy do dokładności i trwałości klinicznej, jednak przede wszystkim jesteśmy zwolennikami przedkładania jakości nad ilość - robienia wszystkiego tak dobrze, jak to możliwe, a nie tak szybko, jak to możliwe.

IconIconIcon

Jesteśmy wielkimi zwolennikami dogadzania ludziom. Sprawiania, żeby dobrze się z nami czuli. W naszej naturze nie leży chęć irytowania ludzi, wywoływania kontrowersji, odwracania się od nich, zbywania czy sprawiania, że nie chcą ze nami współpracować.


Równocześnie im dłużej prowadzimy usługi na najwyższym poziomie, tym bardziej zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy w stanie zadowolić każdego człowieka, ani zapewnić mu wyjątkowej wartości. …nie pasujemy do wszystkich.. nie każdy jest najlepszym pacjentem do leczenia w naszych rękach, nie każdy jest na to gotowy…


Naszym DNA jest służenie i oferowanie naszych zasobów tym, którzy są gotowi na podróż, która w prawdziwy sposób zmieni ich dobrostan, poczucie pewności i bezpieczeństwa. Pomagamy naszym pacjentom być gotowym do tej podróży i poświęcamy cały swój kunszt i energię, tym, którzy podzielają nasze wartości i są zdecydowani zainwestować swój czas, pieniądze i zaangażowanie, żeby uwolnić i zwiekszyć swój potencjał i dzięki naszej pracy łatwiej poszukiwać swojego wewnętrznego piękna, szczęścia i zadowolenia w życiu.


Jesteśmy oddani idei osiągania spełnienia dzięki uczciwej relacji i rzetelnej pracy.


to oznacza EndoEstetica…

6 Wartości Podstawowych

Nasze Podstawowe Wartości kierują wszystkim co na codzień robimy


Te 6 podstawowych wartości to niepodważalne reguły, które dają nam ramę do działania na rzecz budowania zaufania, przewodzenia naszym pacjentom, współdziałania i podejmowania codziennych decyzji …definiują nas… definiują nasz biznes… i co równie ważne pomagają nam czerpać radość z czasu spędzanego w pracy.


Brzmi to tak prosto, ale zbyt często przedsiębiorstwa wpadają w pułapkę sztywnych regulaminów, polityki i układów, czy manii podążania za trendami rynkowymi, zamiast skupić się na rzeczach, które prawdopodobnie od początku przesądzają o ich sukcesie.


Te niezmienne prawa są mieszanką etyki, podstawowych wartości i prawa, które nie były wymyślone czy narzucone odgórnie, ale ukształtowały się naturalnie i dopiero po kilku latach tworzenia EndoEstetica jasno zdefiniowaliśmy co jest dobre, a co złe. Co jest akceptowalne, a czego nie chcemy. Co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi i spełnieni, a co nas frustruje - i dziś jesteśmy w stanie precyzyjnie określić, kto do nas pasuje, a kto nie.


Oto nasze 6 Wartości podstawowych:

1. Jeśli coś warto zrobić, to warto to zrobić dobrze

RZETELNOŚĆ I ODPOWIEDZIALNOŚĆ

Każde leczenie to wydarzenie. Dla pacjentów i dla nas. Umawiamy się na tworzenie niezwykłych rzeczy dla zwykłych ludzi w niezwykły sposób.


W naszych działaniach i decyzjach przedkładamy długofalowe profity nad doraźnymi zyskami. Więc chociaż szukamy zawsze dopasowanych i najmniej obciążających rozwiązań, równocześnie rozumiemy, że przesadna oszczędność w działaniach i decyzjach przyczynia się raczej do poniesienia strat niż zysku. Do niezadowolenia, niż satysfakcji. Do zawodu, niż spełnienia.


Dlatego jesteśmy przekonani, że jeśli coś warto zrobić, to warto to zrobić dobrze. Raz, a dobrze!


Chętnie bierzemy sprawy w swoje ręce i nie boimy się przyjmować odpowiedzialności.


Wszystko po to, aby zmienić stosunek do problemów dentystycznych, aby pomóc dostrzec wartości płynące z dobrze i świadomie przyrządzonej stomatologii... Przyrządzanie świadomej stomatologii jest przejawem naszego rozumienia zdrowia i piękna....




Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

W jaki sposób wspieramy ten element w klinice?

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • czerpiesz radość z dobrze wykonanej pracy, dobrze wykonanego leczenia, przywracania radości życia pacjentom i rzetelnej współpracy z zespołem.
  • chcesz mieć pracę, która w dużym stopniu będzie nadawać sens Twojemu życiu
  • nie akceptujesz złych kompromisów, czegoś tylko po to, by uniknąć jakichś drobnych trudności, niewygód czy oszczędzić sobie działań, czy kosztów. W rozmowie, działaniu, współpracy.
  • chcesz dostarczać niezwykłej wartości i jesteś przygotowana/-y na włożenie w to wysiłku,
  • jesteś skłonna/-y do zrobienia czegoś więcej, aby doświadczać dobrze wykonanej pracy… na zrobienie tego właściwie i zgodnie ze sztuką. Za każdym razem za pierwszym razem.
  • wolisz robić (działać), niż narzekać
  • nie składasz nierealnych obietnic, a złożonych dotrzymujesz (można na Ciebie liczyć)
  • gdy coś Ci nie pasuje, po prostu to zmieniasz, zamiast marudzić
  • akceptujesz porażki na swojej drodze, podnosisz się po każdym upadku i wyciągasz z niego wnioski
  • potrafisz sam się motywować i utrzymywać efektywność bez nadzoru
  • mamy żelazną zasadę, że nigdy nie karzemy za popełnione błędy - szukamy rozwiązań, nie winnych
  • szukamy rozwiązań, które są najbardziej efektywne i dopasowane zarówno do efektu, ale też do jakości codziennie wykonywanych zadań - liczy się nie tylko cel, ale cała podróż.
  • mamy metodyczne i usystematyzowane podejście do leczenia i organizacji pracy
  • wolisz poświęcać czas na pozory, na przeciętne doświadczenia, półśrodki i bezrefleksyjne gaszenie „małych pożarów”..
  • akceptujesz to, co wydaje Ci się niewłaściwe lub niewygodne (lub wolisz udawać, że tego nie widzisz), zamiast aktywnie działać, by to zmienić
  • traktujesz pracę wyłącznie jako miejsce zarabiania pieniędzy, a Twoje „prawdziwe życie” zaczyna się po pracy
  • unikasz jak ognia popełniania błędów, nie chcesz przyznawać się do porażek, a gdy zauważysz błąd, to w pierwszej kolejności szukasz kogoś, kogo mógłbyś za ten błąd obciążyć winą
  • robisz tylko tyle, ile musisz i co zostanie Ci „pokazane palcem”
  • potrzebujesz nadzoru, by efektywnie pracować
  • uważasz, że zadanie prawie wykonane, to zadanie kompletne
  • chcesz traktować pracę z nami jako coś „tylko na chwilę” (jako krótki przystanek w karierze)

2. Życzliwość rodzi życzliwość

SZACUNEK I DOBRE INTENCJE

Dobre miejsce pracy, dobra firma to zorganizowana forma przyjaźni. Pomoc innym jest dla nas oczywista. Budujemy środowisko pozbawione rywalizacji. Lubimy czas spędzany razem i wspólną pracę.


Osiągamy to poprzez rozumienie innych, otwarte przyjmowanie opinii i wspólną pracę dla stworzenia przestrzeni do spełnienia i satysfakcji. Chcemy być zawsze pozytywnie nastawieni i zakładamy najlepsze intencje.


Kind people, are our kind of people


Koleżanka/kolega może nie zawsze mieć rację, ale gra w tej samej drużynie.

Pacjent może nie zawsze ma rację, ale zawsze jest klientem.


Wartością naszej kliniki jest to, żeby ludzie chcieli tu przychodzić, wracać (...i żeby wystawiali nam dobrą opinię na Google). Nawet jak pacjent jest niezadowolony z leczenia, to zróbmy tak, aby wyszedł zadowolony.


Chcemy pozwalać więc każdemu mylić się z godnością i szacunkiem!


"Każdy kogo spotykasz toczy bitwę, o której nie wiesz.. bądź zawsze życzliwy."


Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

W jaki sposób wspieramy ten element w klinice?

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • lubisz pomagać innym ludziom
  • zdecydowanie wolisz współpracować, niż rywalizować
  • chcesz pracować wśród ludzi, których lubisz, którym ufasz i na których pomoc możesz liczyć
  • z każdej sytuacji można wyciągnąć coś pozytywnego lub negatywnego -jesteś świadomie nastawiona/-y na szukanie pozytywów.
  • dbasz o siebie i innych swoją życzliwą postawą - podczas gdy rzeczy mogą nie iść po Twojej myśli, może istnieć mnóstwo powodów do krytyki, narzekania, obgadywania, bo nie zawsze jesteśmy szczęśliwymi uczestnikami podróży - świadomie chcesz wybierać bycie pozytywnym i życzliwie nastawionym.
  • nie obawiasz się prosić o pomoc i jej udzielać
  • nie boisz się przyjmować krytyki, bo wiesz, że ona wynika z życzliwości i chęci tworzenia czegoś razem
  • łatwiej jest Ci dobrze oceniać innych niż siebie :–)
  • tworzymy środowisko wolne od rywalizacji między pracownikami (nie ma u nas konkursów na „najlepszego pracownika”, nie ma premii i prowizji "za lepszą pracę i wyniki", a pracownicy o tych samych kompetencjach otrzymują równe wynagrodzenia)
  • nie akceptujemy pracowników, partnerów i klientów (również pacjentów), którzy nie chcą najpierw zamieść pod swoimi drzwiami (potocznie określanych "dupkami" - dupkom wstęp wzbroniony)
  • czujesz się lepszy od innych i patrzysz na niektóre osoby z góry.
  • należysz do ludzi, dla których liczy się tylko i wyłącznie ich zdanie i korzyści.
  • masz skłonności do obgadywania i plotkowania, mówienia niepochlebnie o innych, przekazywania nie do końca sprawdzonych informacji i szukania sensacji (np. jesteś dla kogoś miły w jego obecności, a szepczesz za jego plecami)
  • nie szanujesz czasu innych (np. spóźniasz się na spotkania, do pracy)
  • zdecydowanie wolisz być szczery niż dyplomatyczny, ale równocześnie nie wkładasz wysiłku w bycie miłym i życzliwym

3. Sukces to gra zespołowa

TEAMWORK I UZNANIE

Kiedy tworzymy stado, lecimy dalej i szybciej niż w pojedynkę.


Wspieramy się, doceniamy i inwestujemy w siebie nawzajem. Pracujemy wspólnie, aby stworzyć środowisko sprzyjające integracji i tworzeniu niezwykłych rzeczy.


W komunikacji jesteśmy jednocześnie życzliwi i szczerzy.


Świętujemy wzajemnie swoje sukcesy i doceniamy tych, którzy wykraczają poza swoje możliwości. Jesteśmy kulturą, która z dumą uznaje członków zespołu.


Nie ma nic wstydliwego w byciu dumnym ze swoich osiągnięć czy pozycji, ale nikt nie dociera na szczyt w pojedynkę. Samotność na szczycie jest tylko wtedy, gdy zapomina się o wszystkich ludziach, których spotkało się po drodze i nie docenia się ich wkładu w swój sukces.


Sukces bez wdzięczności jest jak ptak bez skrzydeł


Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

W jaki sposób wspieramy ten element w klinice?

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • to już było, ale to ważne: zdecydowanie wolisz współpracować, niż rywalizować
  • umiesz docenić wkład innych i wyrażać uznanie dla dokonań i osiągnięć - również publicznie
  • masz inicjatywę, a nawet potrafisz czasem sprawdzić "grządkę" koleżanki/kolegi i pomóc gdy zarasta
  • nie lubisz ściemy, hipokryzji i wybielania się
  • chcesz pracować z ludźmi, którym możesz szczerze powiedzieć o wszystkim, nawet o rzeczach trudnych
  • wolisz być szczery niż zachowawczo dyplomatyczny
  • cieszysz się z sukcesów innych
  • angażujesz się w inicjatywy zespołowe
  • podkreślamy udział każdego członka zespołu w realizacji danego projektu, leczenia, czy zadania - zarówno na forum kliniki jak i zewnętrznym
  • wspólnie świętujemy osobiste sukcesy członków zespołu
  • nieustannie pracujemy nad poprawą efektywności pracy jako zespołu, a istotne zmiany w systemie pracy i protokołach są konsultowane zespołowo zanim zostaną wprowadzone
  • odrzucamy formalny styl wypowiedzi i niepotrzebne konwenanse i czujemy się ze sobą swobodnie,
  • wszyscy w klinice traktujemy siebie nawzajem z szacunkiem, ale bez niepotrzebnego tworzenia dystansu
  • lubisz rywalizować z innymi pracownikami i błyszczeć na ich tle
  • masz tendencję do przypisywania sobie zasług i robienia wokół siebie zamieszania
  • traktujesz innych ludzi jako środek do osiągania swoich celów
  • nie czujesz potrzeby zaznaczania przynależności do społeczności, z których czerpiesz wiedzę, wsparcie i wartości
  • chcesz wykorzystać know-how kliniki i jej współpracowników jako platformę dla własnych korzyści, bez uznawania wkładu innych i autentycznej wdzięczności.

4. Ani bojaźliwie, ani zuchwale

POSTAWA I WARTOŚCI

Pokorna pewność siebie jest wspaniała. Otwiera niezwykły potencjał. Buduje relacje z klasą.


I to jest nasz najlepszy produkt .. bo to właśnie pewność siebie ostatecznie sprzedajemy naszym pacjentom i to nasz najlepszy kapitał - więc to oferujemy innym w obcowaniu z nami. To także oferujemy sobie nawzajem.


Wierzymy w pokorną pewność siebie (bez bycia aroganckim), bo to potężna cecha, która przyczynia się do poczucia spełnienia i sukcesu.


Pokornie pewni siebie ludzie są jak magnesy, mają zdolność do przyciągnięcia uwagi, zdobycia zaufania i szacunku tych, którzy ich otaczają.


Nec temere nec timidae” - to oficjalna dewiza Gdańska. Jej tłumaczenie brzmi: „Ani bojaźliwie, ani zuchwale”. Widnieje ona na złotej wstędze, u podstawy herbu Gdańska, podtrzymywanego przez dwa lwy. Ona zaprowadziła gdańszczan w stosunkowo krótkim czasie do niebywałego wręcz bogactwa i zasobności. Wierzymy, że nas też prowadzi.


Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

W jaki sposób wspieramy ten element w klinice?

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • masz zdrowe przekonanie do swojej dotychczasowej wiedzy, umiejętności i kompetencji i wiesz czego Ci brakuje
  • jesteś konsekwentna/-y w tym w co wierzysz, co robisz (jak leczysz, jak pracujesz), jak o tym mówisz.
  • naprawdę potrafisz słuchać, a ludzie lubią z Tobą rozmawiać,
  • umiesz otwarcie wyrażać swoje zdanie,
  • nie chodzisz na kompromisy w kwestiach fundamentalnych i potrafisz mówić o swoich ideałach
  • potrafisz być osobą cierpliwą i stanowczą, ale zawsze elegancką w kontaktach z innymi
  • umiesz, a przynajmniej starasz się kontrolować swoje ego
  • oferujemy taką postawę, żeby inni czuli się bezpiecznie i czerpali satysfakcję w relacji z nami - rozumiemy, że pokrzepiające jest obcowanie z kimś, kto jest pewny swoich umiejętności i możliwości. (Jest to również zaraźliwe, im bardziej otaczamy się pewnymi siebie ludźmi, tym bardziej się nimi stajemy).
  • jesteśmy konsekwentni w tym w co wierzymy, jak leczymy, co robimy, jak o tym mówimy. I czego wymagamy od siebie i innych. Jeśli chodzi o nasze Wartości Podstawowe nigdy nie idziemy na kompromis.
  • pokorę postrzegasz jako bycie zbyt pasywnym, posłusznym albo niepewnym i masz umiłowanie do wycofania
  • masz poważne trudności z proszeniem o pomoc i wszystko wolisz robić sam
  • masz przekonanie, że zawsze masz rację
  • nie umiesz się przyznać do swoich błędów
  • udajesz, że masz wiedzę i umiejętności, których nie posiadasz
  • nie umiesz stawiać granic w kwestiach etycznych

5. Biznes to nie konkurs popularności

DOPASOWANIE I HARMONIA

Leczenie na najwyższym poziomie do wyzwanie dla pacjenta i dla kliniki.


Chcemy stale zapewniać najwyższe standardy, równocześnie w ostateczności to co tworzymy to jest przedsiębiorstwo, to jest biznes.


Im lepsze tworzymy przedsiębiorstwo, tym stać nas na więcej, tym możemy oferować lepsze technologie, więcej czasu, wyższy standard - wtedy możemy jeszcze lepiej służyć naszym pacjentom.


Jeśli chodzi o budowanie udanego przesiębiorstwa (a szczególnie praktyki stomatologicznej opartej na kompleksowej opiece), jednym z najważniejszych i równocześnie najtrudniejszych elementów jest znalezienie właściwie dopasowanych odbiorców, którzy tak samo jak my cenią sobie nasze usługi.


Leczymy ludzi, ale nasze działania nie ratują bezpośredniego zagrożenia życia. Rozwiązujemy problemy, które pacjenci MOGĄ rozwiązać, lub spełniamy pragnienia, które CHCĄ osiągnąć, … ale NIE MUSZĄ.


Nasze leczenia są „na ochotnika”. Chcemy pomagać najlepiej jak największej ilości tych, którzy tego potrzebują. Ale celem nie jest leczenie każdego, kto wymaga leczenia za pomocą technologii i możliwości, które mamy. Celem jest współpraca i zaangażowanie w opiekę nad ludźmi, którzy wierzą w to, w co my wierzymy.


Więcej nie znaczy lepiej. Lepiej znaczy lepiej


Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

W jaki sposób wspieramy ten element w klinice?

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • miejsce pracy chcesz traktować jako coś swojego, jak coś, czego jesteś współtwórcą.
  • zdecydowanie wolisz jakość a nie ilość
  • lubisz robić rzeczy, które mają znaczenie
  • jesteś osobą dokładną, cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy
  • traktujesz pieniądze i gospodarowanie nimi z najwyższą troską i powagą.
  • Tak samo jak angażujesz się dobre wykonanie pracy, tak samo angażujesz się w dobrą obsługę
  • nie martwimy się o posiadanie największej liczby klientów. Budujemy najlepszy standard obsługi i serwis, który zaspokaja potrzeby naszych najlepszych pacjentów... klientów, którzy najlepiej do nas pasują, z którymi wyznajemy te same Podstawowe Wartości. I ich słuchamy, im służymy, oni mają rację…
  • przejmujemy na siebie odpowiedzialność i etycznie wkładamy świadomy wysiłek, aby przyciągać, mówić i uprawiać nasz marketing do tych, którzy prawdziwie czują wartość i mogą naprawdę skorzystać z tego co im oferujemy.
  • myślimy i planujemy długofalowo zarówno w kategoriach prowadzenia leczenia, jak i rozwoju kliniki - żadnych zrywów,
  • odbywamy regularne spotkania Zespołu Koordynującego aby usprawniać organizację i skuteczność naszej pracy
  • nie szanujesz powierzonego sprzętu, materiałów
  • jesteś niesumienna/-y i rozrzutna/-y
  • masz przekonanie, że to wyłącznie firma/klinika jest odpowiedzialna za komfort pracy
  • wierzysz, że medycyna to wyłącznie misja i bilans finansowy ma mniejsze znaczenie

6. Celem nie jest wygrać jutro, celem jest być lepszym dzisiaj

NIEUSTANNY ROZWÓJ

Jesteśmy wiecznie „głodni”. To, co już wiemy i co potrafimy, nam nie wystarcza i nigdy nie będzie wystarczać. Jesteśmy dla siebie nawzajem napędem do działania i paliwem do dalszego rozwoju.


„Na rozwidleniu stoi drogowskaz.

W jedną stronę głosi: „Zwycięstwo”.

W drugą stronę głosi: „Spełnienie”.


Musimy wybrać kierunek. Który z nich wybierzemy?


Jeśli wybierzemy ścieżkę Zwycięstwa, celem będzie zwycięstwo! Doświadczymy dreszczu rywalizacji w biegu do linii mety. Tłumy zbiorą się, by nam wiwatować!I będzie po wszystkim. I wszyscy wrócą do domów. (Miejmy nadzieję, że będziemy mogli to powtórzyć)


Jeśli wybierzemy ścieżkę Spełnienia, Podróż będzie długa. Zdarzą się chwile, gdy będziemy musieli uważać na każdy krok. Zdarzą się chwile, gdy zatrzymamy się, by nacieszyć się widokiem. Będziemy iść. I iść. Tłumy zbiorą się, by do nas dołączyć. A gdy nasze życie się skończy, Ci, którzy dołączyli do nas na ścieżce Spełnienia, Podążą dalej bez nas. I zainspirują innych, by także do nich dołączyli.”

Simon Sinek


Kończąc każde leczenie odnosimy Zwycięstwo.


Spełnienie przychodzi z doświadczania własnego rozwoju (osobistego, duchowego, profesjonalnego…) które pozwala świadomie wpływać i zmieniać życie innych.


Pozostajemy otwarci na nowe myśli i pomysły, jesteśmy głodni wiedzy i praktykujemy to, co głosimy.


Codziennie podejmujemy małe kroki w kierunku spełnienia, angażując się w niekończący się proces samodoskonalenia.


Jednak celem nie jest wygrać jutro, celem jest być lepszym dzisiaj.




Po czym poznać, że możesz do nas pasować?

W jaki sposób wspieramy ten element w klinice?

Nie pasujesz do nas, jeśli…

  • wysoko stawiasz sobie poprzeczkę
  • chcesz tworzyć coś wielkiego, być tego częścią i mieć w tym swój udział
  • lubisz poszukiwać wciąż nowych rozwiązań i eksperymentować
  • chcesz coraz lepiej poznawać i rozumieć siebie, by stawać się każdego dnia coraz lepszym
  • z pokorą patrzysz na siebie i widzisz, jak wiele jeszcze musisz się nauczyć
  • chcesz się uczyć od najlepszych i przy nich wzrastać
  • rozumiesz to, że aby stawać się coraz lepszym specjalistą w swojej dziedzinie, musisz również rozwijać się poza godzinami pracy (np. czytać książki branżowe w swoim „wolnym czasie”)
  • akceptujesz to, że „jedyną rzeczą stałą w biznesie jest… zmiana”
  • każdy z pracowników może na koszt firmy kupować książki, które go rozwijają oraz na koszt firmy uczestniczyć w szkoleniach branżowych
  • każdy z pracowników ma dostęp do biblioteki on-line i off-line, szkoleń wewnętrznych i cyklicznie odbywają się spotkania doskonalące
  • pracownicy wymieniają doświadczenia między sobą zdobywając nowe kompetencje
  • nie lubisz zmian – wolisz, żeby było „po staremu”,
  • panikujesz, gdy coś wykracza poza utarte schematy
  • lubisz siebie „takiego, jakim jesteś”, i nie uważasz, byś potrzebował się zmieniać czy coś w sobie poprawiać
  • uważasz, że nie musisz rozwijać się zawodowo poza godzinami pracy
  • ważniejsze jest dla Ciebie robienie dobrego wrażenia niż bycie autentycznym sobą
Jesteśmy Ośrodkiem
SLOW DENTISTRY

Nasze Uznane Międzynarodowe Kliniczne Programy Partnerskie

Jesteśmy Kliniką
DIGITAL SMILE DESIGN
Jesteśmy Partnerem INVISALIGN

Z dumnym i zaszczytnym tytułem Slow Dentistry Global Ambassador - uznanej organizacji non-profit podnoszącej standardy opieki w gabinetach stomatologicznych na całym świecie

Co ważne, oznacza to, że dysponujemy najnowocześniejszymi szkoleniami, technologią i sprzętem, które pozwalają nam leczyć przy użyciu akredytowanych i uznawanych na całym świecie technik Digital Smile Design

EndoEstetica jest certyfikowaną kliniką Invisalign - lidera technologii nakładek ortodontycznych na świecie ; z zaszczytem pełnienia funkcji Key Opinion Leadera i patrona partnerstwa DSD Invisalign w Polsce

Z dumą reprezentujemy


EndoEstetica - Dental & Smile Design Clinic
Nasza lokalizacja:
62-030 Luboń, ul. Fabryczna 61

Prywatny obszerny parking dla Pacjentów

Wyznacz trasę

© Copyright 1998-2022 EndoEstetica - Dental & Smile Design Clinic | Wszelkie prawa zastrzeżone / All Rights Reserved