Jesteśmy Małą Wielką Kliniką - zespołem wysoko wykwalifikowanych profesjonalistów dostarczających od ponad 20 lat sprawdzone kompletne rozwiązania dla zdrowia i wizerunku naszych pacjentów - w jednym miejscu, zgodnie z jedną spójną wizją. Równocześnie mocno wierzymy, że głęboko transformujący dobrostan, który zapewniamy nowoczesną opieką stomatologiczną, nie pochodzi jedynie z najwyższej jakości nowoczesnych technologii i metod leczenia.
Budujemy swój autorytet przez zaufanie.
Rozumiemy, że bycie w czymś dobrym nie musi oznaczać, że jest się godnym zaufania - że ludzie ufają nam i że my będziemy ufali sobie nawzajem. Zaufanie, szczególnie w sferze zdrowia i poczucia pewności siebie, nie jest oparte na naszych umiejętnościach, doświadczeniu czy tym, jak dobrzy jesteśmy w stomatologii, ale na tym, w co wierzymy i jak to przekazujemy innym.
Poczucie zaufania bierze się z poczucia wspólnych przekonań, wspólnych wartości. Z dopasowania.
Sprzedajemy doskonałą, światowej klasy zaawansowaną stomatologię, ale nie działamy w branży stomatologicznej. Zęby to nie nasza branża. Owszem, to nasz produkt. Ale nasza branża to kontakty międzyludzkie, ubogacanie życia, uszczęśliwianie ludzi i spełnianie marzeń. To o nie chodzi.
To znaczy, że zapewniamy staranną, wysoko-wartościową i świadomą opiekę medyczną, lecz przede wszystkim budujemy środowisko i kulturę relacji i partnerskich związków z pacjentami i współpracownikami.
Inwestujemy w najnowsze zaawansowane technologie i standardy lecznicze - jesteśmy i zawsze chcemy być liderem branży, lecz nade wszystko liczy się dla nas prawdziwa chęć pomocy, poświęcanie czasu i uwagi drugiemu człowiekowi, aby określić w jasny sposób jego potrzeby i priorytety, celebrować proces planowania leczenia, przekazywania rzetelnych informacji i podejmowania świadomych decyzji. Pomagamy w tym.
Fanatycznie podchodzimy do dokładności i trwałości klinicznej, jednak przede wszystkim jesteśmy zwolennikami przedkładania jakości nad ilość - robienia wszystkiego tak dobrze, jak to możliwe, a nie tak szybko, jak to możliwe.
Jesteśmy wielkimi zwolennikami dogadzania ludziom. Sprawiania, żeby dobrze się z nami czuli. W naszej naturze nie leży chęć irytowania ludzi, wywoływania kontrowersji, odwracania się od nich, zbywania czy sprawiania, że nie chcą ze nami współpracować.
Równocześnie im dłużej prowadzimy usługi na najwyższym poziomie, tym bardziej zdajemy sobie sprawę, że nie jesteśmy w stanie zadowolić każdego człowieka, ani zapewnić mu wyjątkowej wartości. …nie pasujemy do wszystkich.. nie każdy jest najlepszym pacjentem do leczenia w naszych rękach, nie każdy jest na to gotowy…
Naszym DNA jest służenie i oferowanie naszych zasobów tym, którzy są gotowi na podróż, która w prawdziwy sposób zmieni ich dobrostan, poczucie pewności i bezpieczeństwa. Pomagamy naszym pacjentom być gotowym do tej podróży i poświęcamy cały swój kunszt i energię, tym, którzy podzielają nasze wartości i są zdecydowani zainwestować swój czas, pieniądze i zaangażowanie, żeby uwolnić i zwiekszyć swój potencjał i dzięki naszej pracy łatwiej poszukiwać swojego wewnętrznego piękna, szczęścia i zadowolenia w życiu.
Jesteśmy oddani idei osiągania spełnienia dzięki uczciwej relacji i rzetelnej pracy.
to oznacza EndoEstetica…
Nasze Podstawowe Wartości kierują wszystkim co na codzień robimy
Te 6 podstawowych wartości to niepodważalne reguły, które dają nam ramę do działania na rzecz budowania zaufania, przewodzenia naszym pacjentom, współdziałania i podejmowania codziennych decyzji …definiują nas… definiują nasz biznes… i co równie ważne pomagają nam czerpać radość z czasu spędzanego w pracy.
Brzmi to tak prosto, ale zbyt często przedsiębiorstwa wpadają w pułapkę sztywnych regulaminów, polityki i układów, czy manii podążania za trendami rynkowymi, zamiast skupić się na rzeczach, które prawdopodobnie od początku przesądzają o ich sukcesie.
Te niezmienne prawa są mieszanką etyki, podstawowych wartości i prawa, które nie były wymyślone czy narzucone odgórnie, ale ukształtowały się naturalnie i dopiero po kilku latach tworzenia EndoEstetica jasno zdefiniowaliśmy co jest dobre, a co złe. Co jest akceptowalne, a czego nie chcemy. Co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi i spełnieni, a co nas frustruje - i dziś jesteśmy w stanie precyzyjnie określić, kto do nas pasuje, a kto nie.
Oto nasze 6 Wartości podstawowych:
Każde leczenie to wydarzenie. Dla pacjentów i dla nas. Umawiamy się na tworzenie niezwykłych rzeczy dla zwykłych ludzi w niezwykły sposób.
W naszych działaniach i decyzjach przedkładamy długofalowe profity nad doraźnymi zyskami. Więc chociaż szukamy zawsze dopasowanych i najmniej obciążających rozwiązań, równocześnie rozumiemy, że przesadna oszczędność w działaniach i decyzjach przyczynia się raczej do poniesienia strat niż zysku. Do niezadowolenia, niż satysfakcji. Do zawodu, niż spełnienia.
Dlatego jesteśmy przekonani, że jeśli coś warto zrobić, to warto to zrobić dobrze. Raz, a dobrze!
Chętnie bierzemy sprawy w swoje ręce i nie boimy się przyjmować odpowiedzialności.
Wszystko po to, aby zmienić stosunek do problemów dentystycznych, aby pomóc dostrzec wartości płynące z dobrze i świadomie przyrządzonej stomatologii... Przyrządzanie świadomej stomatologii jest przejawem naszego rozumienia zdrowia i piękna....
Dobre miejsce pracy, dobra firma to zorganizowana forma przyjaźni. Pomoc innym jest dla nas oczywista. Budujemy środowisko pozbawione rywalizacji. Lubimy czas spędzany razem i wspólną pracę.
Osiągamy to poprzez rozumienie innych, otwarte przyjmowanie opinii i wspólną pracę dla stworzenia przestrzeni do spełnienia i satysfakcji. Chcemy być zawsze pozytywnie nastawieni i zakładamy najlepsze intencje.
Kind people, are our kind of people
Koleżanka/kolega może nie zawsze mieć rację, ale gra w tej samej drużynie.
Pacjent może nie zawsze ma rację, ale zawsze jest klientem.
Wartością naszej kliniki jest to, żeby ludzie chcieli tu przychodzić, wracać (...i żeby wystawiali nam dobrą opinię na Google). Nawet jak pacjent jest niezadowolony z leczenia, to zróbmy tak, aby wyszedł zadowolony.
Chcemy pozwalać więc każdemu mylić się z godnością i szacunkiem!
"Każdy kogo spotykasz toczy bitwę, o której nie wiesz.. bądź zawsze życzliwy."
Kiedy tworzymy stado, lecimy dalej i szybciej niż w pojedynkę.
Wspieramy się, doceniamy i inwestujemy w siebie nawzajem. Pracujemy wspólnie, aby stworzyć środowisko sprzyjające integracji i tworzeniu niezwykłych rzeczy.
W komunikacji jesteśmy jednocześnie życzliwi i szczerzy.
Świętujemy wzajemnie swoje sukcesy i doceniamy tych, którzy wykraczają poza swoje możliwości. Jesteśmy kulturą, która z dumą uznaje członków zespołu.
Nie ma nic wstydliwego w byciu dumnym ze swoich osiągnięć czy pozycji, ale nikt nie dociera na szczyt w pojedynkę. Samotność na szczycie jest tylko wtedy, gdy zapomina się o wszystkich ludziach, których spotkało się po drodze i nie docenia się ich wkładu w swój sukces.
Sukces bez wdzięczności jest jak ptak bez skrzydeł
Pokorna pewność siebie jest wspaniała. Otwiera niezwykły potencjał. Buduje relacje z klasą.
I to jest nasz najlepszy produkt .. bo to właśnie pewność siebie ostatecznie sprzedajemy naszym pacjentom i to nasz najlepszy kapitał - więc to oferujemy innym w obcowaniu z nami. To także oferujemy sobie nawzajem.
Wierzymy w pokorną pewność siebie (bez bycia aroganckim), bo to potężna cecha, która przyczynia się do poczucia spełnienia i sukcesu.
Pokornie pewni siebie ludzie są jak magnesy, mają zdolność do przyciągnięcia uwagi, zdobycia zaufania i szacunku tych, którzy ich otaczają.
„Nec temere nec timidae” - to oficjalna dewiza Gdańska. Jej tłumaczenie brzmi: „Ani bojaźliwie, ani zuchwale”. Widnieje ona na złotej wstędze, u podstawy herbu Gdańska, podtrzymywanego przez dwa lwy. Ona zaprowadziła gdańszczan w stosunkowo krótkim czasie do niebywałego wręcz bogactwa i zasobności. Wierzymy, że nas też prowadzi.
Leczenie na najwyższym poziomie do wyzwanie dla pacjenta i dla kliniki.
Chcemy stale zapewniać najwyższe standardy, równocześnie w ostateczności to co tworzymy to jest przedsiębiorstwo, to jest biznes.
Im lepsze tworzymy przedsiębiorstwo, tym stać nas na więcej, tym możemy oferować lepsze technologie, więcej czasu, wyższy standard - wtedy możemy jeszcze lepiej służyć naszym pacjentom.
Jeśli chodzi o budowanie udanego przesiębiorstwa (a szczególnie praktyki stomatologicznej opartej na kompleksowej opiece), jednym z najważniejszych i równocześnie najtrudniejszych elementów jest znalezienie właściwie dopasowanych odbiorców, którzy tak samo jak my cenią sobie nasze usługi.
Leczymy ludzi, ale nasze działania nie ratują bezpośredniego zagrożenia życia. Rozwiązujemy problemy, które pacjenci MOGĄ rozwiązać, lub spełniamy pragnienia, które CHCĄ osiągnąć, … ale NIE MUSZĄ.
Nasze leczenia są „na ochotnika”. Chcemy pomagać najlepiej jak największej ilości tych, którzy tego potrzebują. Ale celem nie jest leczenie każdego, kto wymaga leczenia za pomocą technologii i możliwości, które mamy. Celem jest współpraca i zaangażowanie w opiekę nad ludźmi, którzy wierzą w to, w co my wierzymy.
Więcej nie znaczy lepiej. Lepiej znaczy lepiej
Jesteśmy wiecznie „głodni”. To, co już wiemy i co potrafimy, nam nie wystarcza i nigdy nie będzie wystarczać. Jesteśmy dla siebie nawzajem napędem do działania i paliwem do dalszego rozwoju.
„Na rozwidleniu stoi drogowskaz.
W jedną stronę głosi: „Zwycięstwo”.
W drugą stronę głosi: „Spełnienie”.
Musimy wybrać kierunek. Który z nich wybierzemy?
Jeśli wybierzemy ścieżkę Zwycięstwa, celem będzie zwycięstwo! Doświadczymy dreszczu rywalizacji w biegu do linii mety. Tłumy zbiorą się, by nam wiwatować!I będzie po wszystkim. I wszyscy wrócą do domów. (Miejmy nadzieję, że będziemy mogli to powtórzyć)
Jeśli wybierzemy ścieżkę Spełnienia, Podróż będzie długa. Zdarzą się chwile, gdy będziemy musieli uważać na każdy krok. Zdarzą się chwile, gdy zatrzymamy się, by nacieszyć się widokiem. Będziemy iść. I iść. Tłumy zbiorą się, by do nas dołączyć. A gdy nasze życie się skończy, Ci, którzy dołączyli do nas na ścieżce Spełnienia, Podążą dalej bez nas. I zainspirują innych, by także do nich dołączyli.”
Simon Sinek
Kończąc każde leczenie odnosimy Zwycięstwo.
Spełnienie przychodzi z doświadczania własnego rozwoju (osobistego, duchowego, profesjonalnego…) które pozwala świadomie wpływać i zmieniać życie innych.
Pozostajemy otwarci na nowe myśli i pomysły, jesteśmy głodni wiedzy i praktykujemy to, co głosimy.
Codziennie podejmujemy małe kroki w kierunku spełnienia, angażując się w niekończący się proces samodoskonalenia.
Jednak celem nie jest wygrać jutro, celem jest być lepszym dzisiaj.
Z dumnym i zaszczytnym tytułem Slow Dentistry Global Ambassador - uznanej organizacji non-profit podnoszącej standardy opieki w gabinetach stomatologicznych na całym świecie
Co ważne, oznacza to, że dysponujemy najnowocześniejszymi szkoleniami, technologią i sprzętem, które pozwalają nam leczyć przy użyciu akredytowanych i uznawanych na całym świecie technik Digital Smile Design
EndoEstetica jest certyfikowaną kliniką Invisalign - lidera technologii nakładek ortodontycznych na świecie ; z zaszczytem pełnienia funkcji Key Opinion Leadera i patrona partnerstwa DSD Invisalign w Polsce
Prywatny obszerny parking dla Pacjentów